Voorbereidingen - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Marije G - WaarBenJij.nu Voorbereidingen - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Marije G - WaarBenJij.nu

Voorbereidingen

Door: Marije

Blijf op de hoogte en volg Marije

06 Oktober 2011 | Nederland, Amsterdam

Nog precies 4 weken en dan zit ik in het vliegtuig richting Lima.Aan de ene kant al zo snel, maar aan de andere kant zullen deze 4 weken nog zo langzaam gaan. Want ik wil weg, ik wil naar Zorritos, mijn ding doen daar en alle bekenden zien. Hier in NL ben ik al flink bezig met de voorbereidingen en alles verloopt voorspoeding. Ongelooflijk hoeveel mensen spontaan willen helpen bij het Hands & Surf project: Sabine, Lonneke, Marjolein, Silvia, Ghio...allerlei mensen zijn op een of andere manier bezig. Met het verzamelen van materialen voor de surfschool en de kinderen, met folders maken, websites ontwerpen, etc. Echt fantastisch! Aftellen geblazen dus tot aan 3 november en specifieker nog 4 november, want dan kom ik aan op de plek van bestemming: Zorritos, Peru. Hasta pronto!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marije

marijeontour 2014: Panama en Costa Rica

Actief sinds 27 Nov. 2008
Verslag gelezen: 122
Totaal aantal bezoekers 30851

Voorgaande reizen:

21 April 2014 - 04 Oktober 2014

Panama en Colombia 2014

03 November 2011 - 12 Maart 2012

Wederom: Zuid-Amerika!

01 Januari 2009 - 27 Maart 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: