laatste verslag - Reisverslag uit Salento, Colombia van Marije G - WaarBenJij.nu laatste verslag - Reisverslag uit Salento, Colombia van Marije G - WaarBenJij.nu

laatste verslag

Door: Marije

Blijf op de hoogte en volg Marije

30 Maart 2012 | Colombia, Salento

Nog een paar weekjes en dan is het weer zover, dan ben ik weer terug in Nederland. Nog even een verslagje omdat sommigen van jullie niet weten waar ik precies uithang en wanneer ik weer terugkom. Gelukkig heb ik inmiddels wel wat meer zin om terug te gaan, om weer in mijn huisje te zijn, en weer in Amsterdam en iedereen weer te zien. Maar het afscheid hier zal moeilijk voor me zijn. Ik zit nu al bijna 2 maanden in hetzelfde dorpje, waar ik het erg leuk heb met alle vrienden hier (locals en buitenlanders).Heb nu ook mijn eigen huisje waar iedereen spontaan komt aanwaaien. Broer Erik heeft daar ook 2 weken gezeten. Was hier even op bezoek gekomen, superleuk! We zijn wezen wandelen, paardrijden, feesten en naar de thermen geweest. Hij gaat volgende week weer terug naar Nederland. En ik 10 dagen later. 18 april in de avond land ik weer in Amsterdam. Dat betekent dat ik vanaf 19 april min of meer weer mobiel bereikbaar ben (op 06-28782849). Min of meer, omdat ik natuurlijk wel even moet acclimatiseren....Maar eerst nog even hier genieten. Morgen en overmorgen naar Cali met de Aussies Dave en Tom en de locals Dahiana en Angela. We gaan naar het concert van Manu Chao! Ik heb nog een aantal fotos toegevoegd op https://picasaweb.google.com/Marijeontour/ZuidAmerika2011_2012. De meest recente fotos staan onderaan. Heel veel liefs en tot ziens in Nederland!

  • 30 Maart 2012 - 21:06

    Sabine:

    Nice Manu Chao!!! Dat is echt zo vet live! Geniet ervan lieve Marije en ik vind het heel leuk je weer te zien in april! Yeahhh! X!

  • 31 Maart 2012 - 08:32

    Peter Den Hond:

    wow, manu chao, ik ben jaloers! tot snel, peter

  • 04 April 2012 - 14:00

    Pieter:

    Wat gaat de tijd snel. Voor jou waarschijnlijk te snel, want 18 april nadert met rasse schreden. Ik wens je alvast een goede thuisreis en rust eerst maar eens flink uit, voordat je je weer in het hectische Westerse wereldje stort.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marije

marijeontour 2014: Panama en Costa Rica

Actief sinds 27 Nov. 2008
Verslag gelezen: 838
Totaal aantal bezoekers 30879

Voorgaande reizen:

21 April 2014 - 04 Oktober 2014

Panama en Colombia 2014

03 November 2011 - 12 Maart 2012

Wederom: Zuid-Amerika!

01 Januari 2009 - 27 Maart 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: