Week 4 en 5- Zorritos en Huanchaco - Reisverslag uit Huanchaco, Peru van Marije G - WaarBenJij.nu Week 4 en 5- Zorritos en Huanchaco - Reisverslag uit Huanchaco, Peru van Marije G - WaarBenJij.nu

Week 4 en 5- Zorritos en Huanchaco

Door: Marije

Blijf op de hoogte en volg Marije

07 December 2011 | Peru, Huanchaco

Zo, eindelijk verslag nummer 3. en dan komt voor ik begin met typen ook nog eens een Canon reclame groot op mn beeldscherm ;-). Goed gedaan, Eef!

Ik zit hier weer lekker aan een ontbijtje aan mijn favoriete tafeltje bij Otra Cosa restaurant hier in Huanchaco met uitzicht op zee. Afgelopen weken bestond uit ups en downs. Het is toch lastig om hier in Peru om samen te werken en efficiente dingen te doen. Voelde me af en toe toch ook als vriendin in de steek gelaten door de jongens van het surfproject. Al doen ze het misschien niet eens bewust maar zit dat gewoon in de cultuur. Toch denk ik voor mij dat het tijd wordt verder te gaan. Ik heb al veel voor het project gedaan, nu mogen Willy en Coco het verder oppakken en hopelijk met behulp van nieuwe vrijwilligers..
Afgelopen dagen in Huanchaco waren heerlijk. Berry en Milagros van Otra Cosa resaurant ken ik al vanaf 2009, daar slaap ik nu ook. Ze zijn heel lief voor me en bovendien ken ik hier in het dorp veel mensen, zaterdag ging ik naar een bar en mensen kwamen op me af, zo van hee marije ben je er weer, wat leuk. Dus ik voelde mij heel welkom en leuk dat men mij na anderhalf jaar nog herkent. Afgelopen zondag lekker hier met Milagros een romantische meidenfilm gekeken en maandagavond was er een verjaardagsfeestje van 1 van de toeristen hier, Katie. Gisteren overdag met Berry inkopen voor het restaurant gedaan in Trujillo en daarna even gekletst op het strand met Kelly. Gisteravond voor eten uitgenodigd bij Chicho en zijn zus Margarita thuis (van de surfschool). Al met al allemaal leuke dingen!
En zoals het er nu naar uitziet ga ik a.s. vrijdag verder. Met Katie en Mark, 2 toeristen uit Londen, ga ik op reis naar Iquitos, een stad midden in het Amazone gebied, niet bereikbaar per weg. Dus we gaan eerst een dag in de bus en dan 3 dagen in een hangmat op een boot door de jungle heenvaren richting Iquitos. lijkt me echt een super ervaring die ik nooit alleen zou doen. Zometeen gaan we in Trujillo de bustickets kopen. Terug ga ik dan per vliegtuig, zodat ik hier in Huanchaco kerst kan vieren. Daarna misschien weer even naar Zorritos om te kijken hoe de zaken er daar voor staan en misschien nog wat engelse les geven. Tot zover weer even de update.

De foto's vinden jullie weer op https://picasaweb.google.com/Marijeontour/ZuidAmerika2011#

heel veel liefs!
Marije x

  • 07 December 2011 - 16:54

    Sabine:

    Wow naar Iquitos!!! Ik ben benieuwd naar de foto's!! En natuurlijk naar hoe je het hebt gehad! Hier waait het ultrahard,,,lijkt net of mijn huis wegwaait! Hahaha, je mist niks...ik straks gelukkig ook weg! :-) X! Sab

  • 07 December 2011 - 17:12

    Let:

    Hi Marij,

    Heel goed om verder te gaan op avontuur en lekker te genieten. Je hebt hier in NL al veel werk verricht en daar ook. Ik ben super trots op je. En ik weet zeker dat je voor veel blije gezichten hebt gezorgd. Het is nu ook aan hen om het verder te trekken.

    Je bent verder zo te horen al lekker ingeburgerd :-) Veel plezier op je reis naar Iquitos. Gewledig om dat mee te maken.

    Enjoy en have fun.

    Knuf en XLet


  • 07 December 2011 - 17:36

    Silvia:

    Heej Marije,

    Wat een leuk vooruitzicht! Met een boot door de jungle varen echt super (denk ik, heb het nog nooit gedaan maar wel op tv gezien). Wat lekker dat je daar mensen hebt leren kennen waar je dat samen mee kunt doen.
    Heel veel plezier! Geniet.

    Xx Silvia

  • 08 December 2011 - 10:27

    Mirjam:

    Hee Marij,
    Volgens mij is dit je beste beslissing ever! Lekker je eigen gang gaan! Ze redden het daar ook echt zonder jou en zo niet, pech gehad! Jij bent daar om te gaan genieten van het heerlijke reisleventje en niet om gezeur van andere dingen! Ga vooral heerlijk genieten in je hangmat en doe je ding!
    Heel veel plezier!!xxxxx

  • 10 December 2011 - 08:41

    Maike En Giulia:

    Goed bezig! Sja, lastig idd als de aanpak zo verschilt, maar je hebt je best gedaan. Komt vast goed allemaal. Ondertussen ga jij weer lekker op avontuur en zijn Giuul en ik best een beetje jaloers (we zagen net de temperatuur in Huanchaco vandaag en morgen...)! HAVE FUN!!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marije

marijeontour 2014: Panama en Costa Rica

Actief sinds 27 Nov. 2008
Verslag gelezen: 141
Totaal aantal bezoekers 30878

Voorgaande reizen:

21 April 2014 - 04 Oktober 2014

Panama en Colombia 2014

03 November 2011 - 12 Maart 2012

Wederom: Zuid-Amerika!

01 Januari 2009 - 27 Maart 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: