De heenreis - Reisverslag uit Huanchaco, Peru van Marije G - WaarBenJij.nu De heenreis - Reisverslag uit Huanchaco, Peru van Marije G - WaarBenJij.nu

De heenreis

Door: Marije

Blijf op de hoogte en volg Marije

03 Januari 2009 | Peru, Huanchaco

Hola todos!

Ten eerste natuurlijk gelukkig nieuwjaar!!


Ik ben inmiddels veilig en wel in Huanchaco gearriveerd!
De reis ging prima, beter dan gepland, want toen mijn ouders en ik op nieuwjaarsdag om 5.30 opstonden, zagen we op teletekst dat de vlucht naar new york 4 uur vertraagd was. Ik heb meteen Delta Airlines proberen te bellen maar die waren nog niet wakker. Toen naar Schiphol gebeld en die bevestigden de vertraging en adviseerden om toch naar Schiphol te komen om evt een andere vlucht te regelen. Daar waren we dan iets over 6-en. En omdat ik alle aansluitingen zou missen was Delta gelukkig zo aardig om mij op de directe KLM vlucht over te boeken die niet veel later zou gaan. Dus na een ontbijtje en afscheid (snik) ging ik de douane door. De vlucht was prima, 12 uur vind ik echt wel erg lang maar het vliegtuig was bijna leeg dus ik had 3 stoelen voor mezelf en heb lekker films etc gekeken en een beetje geslapen. Toen we zuid-amerika bereikten ben ik naar buiten gaan kijken en kon ik van Suriname naar Manaus naar Peru de hele amazone zien, zo mooi! Heb foto´s gemaakt maar weet niet of die goed overkomen. Op Lima werd ik netjes opgewacht door Hein van Casa Ana. Die avond hebben we met Janneke van Fairmail die ook in t vliegtuig zat wat gewandeld door de stad en in het hostel gegeten en gekletst met een amerikaans stel en een ier, die ook nog naar Huanchaco komen voor vrijwilligerswerk. Vrijdagovchtend heb ik toen om 9 uur de bus genomen naar Trujillo, hier vlakbij Huanchaco. Een erg luxe bus met erg luxe plaatsen en catering en films. De hele reis was door erg droog woestijnlandschap langs de oceaan. En in Trujillo werd ik ook weer netjes opgewacht en naar mijn tijdelijke kamer gebracht...En daar begint ´het Huanchaco avontuur´.

  • 03 Januari 2009 - 23:45

    Wouter:

    jaaaa, ben de eerste...heel veel plezier daar en we wachten de fotos en verhalen wel af

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marije

marijeontour 2014: Panama en Costa Rica

Actief sinds 27 Nov. 2008
Verslag gelezen: 133
Totaal aantal bezoekers 30844

Voorgaande reizen:

21 April 2014 - 04 Oktober 2014

Panama en Colombia 2014

03 November 2011 - 12 Maart 2012

Wederom: Zuid-Amerika!

01 Januari 2009 - 27 Maart 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: