Laatste week Peru - Reisverslag uit Antigua, Guatemala van Marije G - WaarBenJij.nu Laatste week Peru - Reisverslag uit Antigua, Guatemala van Marije G - WaarBenJij.nu

Laatste week Peru

Door: Marije

Blijf op de hoogte en volg Marije

19 Februari 2009 | Guatemala, Antigua

hola todos,

voor t eerst een bericht vanuit een andere plek dan Huanchaco....
Ik ben gisteren aangekomen in Antigua, Guatemala, na een reis van anderhalve dag. Eerst 8 uur met de bus van Huanchaco naar Lima, daar een paar uur wachten, vervolgens een vlucht naar Miama, daar weer een paar uur wachten en vervolgens de vlucht naar Guatemala city en de transfer naar Antigua. En dat allemaal terwijl ik heel verdrietig was....Want ik wilde helemaal niet weg uit Peru....heb er zo'n geweldige tijd gehad dat ik helemaal niet wegwilde van de Fairmail kids, Berry & Milagros, Kelly & Choco, Chicho, Willy en nog vele anderen. Bijna 7 weken Huanchaco als thuisbasis, ik voel me er helemaal thuis. Maar ja, deze reis had ik nou eenmaal al geboekt en zal vast ook geweldig zijn! Antigua is in ieder geval al een mooi stadje omgeven door vulkanen! Vanavond ontmoet ik de groep en morgen gaan we dan al richting Honduras.
De laatste week Huanchaco was er één van afscheid nemen, van de Fairmail kids, die haddden nog een soort van feestje georganiseerd voor me, heel lief. Ook nog wat surflessen. Hopelijk kan ik dat hier in midden amerika ook nog ergens oefenen.
En ik ben nog een weekendje naar noord peru geweest, echt heel dichtbij Ecuador, 10 uur ten noorden van Huanchaco. En de nederlandse Kelly (die op tv komt in Grenzeloos Verliefd) ging trouwen en daar was ik bij. Een leuk romantisch feestje op het strand rondom een groot kampvuur. Volgende week gaat hun restaurantje open. Eén van de vele redenen om echt zsm weer terug te gaan die kant op! Vandaag ben ik hier even lekker aan het relaxen. Heb voor straks een massage geboekt met manicure en pedicure, heerlijk!
Sorry, maar moet echt niet denken aan terugkeren naar NL! Tuurlijk wil ik jullie allemaal wel weer zien, maar verder wil ik niks te maken hebben met crisis verhalen, slecht weer, stress en files.
Gelukkig heb ik nog 6 weken te gaan!
Nou heel veel liefs en de volgende update komt denk ik vanuit een tropisch eilandje voor de kust van Honduras!
Marije

  • 19 Februari 2009 - 19:39

    Helen :

    Echt Marije ..je hebt helemaal gelijk!!
    Hier in NL is er weinig aan hoor!! Regen regen en af en toe natte sneeuw. Weinig geld veel ontslagen..oh wat zal jij lekker ontspannen terugkomen. Ook proberen lekker lang ontspannen te blijven hoor. Zo te lezen heb je weer een lekker reisje achter de rug en ik kan me voorstellen dat je na 7 weken de fairmail kids echt zal missen. Geniet van je overige 6 weken..daarna wil ik zeker al je verhalen horen en heel veel foto`s zien.

    Groetjes en nog heel veel plezier.

  • 19 Februari 2009 - 20:00

    John En Margreet:

    Hoi Marije,

    Ik ben wel erg jaloers op je. Wat een avontuur, en dan te bedenken dat we hier niets anders horen dan crisis zus en crisis zo. Ik zou nog maanden weg blijven als ik jou was. Wij missen je ook en zijn erg benieuwd naar alle beelden die je hebt gemaakt en de uitgebreide verhalen.
    Tot horens.

    John en Margreet

  • 19 Februari 2009 - 20:38

    Peter Den Hond:

    He marije,

    Tja, ik ken het gevoel van het afscheid nemen van de leukste en dankbaarste kids. Ook al zijn ze niet meer om je heen, ze zitten nog wel in je hart en jij in die van hun. Bovendien zitten ze allemaal op facebook, dus contact houden kan best!

    Hier alles goed hoor. Wat nou crisis? FairMail blijft groeien in Nederland. Morgenochtend een afspraak bij Albron die onze kaarten willen verkopen in 20 Coffee&More zaken van hun. Volgensmij is de eindstrijd tussen Hallmark en FairMail. Moge David opnieuw van Goliath winnen!!

    Veel plezier aan de caribean. Je komt precies weer terug als het hier heerlijk weer is!

    Doei, peter

  • 20 Februari 2009 - 09:55

    Hans:

    Hi Marije,

    Wat leuk is het om op een zwaar druilerige dag als vandaag het zonnige verhaal van je belevenissen te lezen. Wat goed dat Peru zo'n goede indruk op je heeft gemaakt. Natuurlijk wordt de volgende stop op je reis ook een mooie ervaring. Wat lekker dat je nog 6 weken voor de boeg hebt, wat een lekker gevoel moet dat geven. Kom je trouwens nog in beeld op tv bij Grenzeloos Verliefd?
    Hoe gaat het trouwens met het Spaans spreken en leren? Heel veel plezier in Honduras (niet te veel op het strand liggen hoor want daar worden we nou echt jaloers van).
    Geniet en beleef! Hans

  • 24 Februari 2009 - 14:39

    Nicole:

    Hey Marije,

    Ik ben hardstikke blij voor je dat je ervaring, training en omgang met de kids zo ontzettend goed is geweest. Geweldig om op terug te kunnen kijken. Gelukkig zorgt de digitale wereld ervoor dat je af en toe weer even 'dichtbij' elkaar kunt zijn.
    Geniet van alles wat je tegen gaat komen in Guatemala en blijf voorlopig met je gedachten ver weg van druilerig weer, crisissen en andere narigheid uit ons kikkerlandje. Have fun meis!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marije

marijeontour 2014: Panama en Costa Rica

Actief sinds 27 Nov. 2008
Verslag gelezen: 669
Totaal aantal bezoekers 30876

Voorgaande reizen:

21 April 2014 - 04 Oktober 2014

Panama en Colombia 2014

03 November 2011 - 12 Maart 2012

Wederom: Zuid-Amerika!

01 Januari 2009 - 27 Maart 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: