nieuwe foto´s - Reisverslag uit Huanchaco, Peru van Marije G - WaarBenJij.nu nieuwe foto´s - Reisverslag uit Huanchaco, Peru van Marije G - WaarBenJij.nu

nieuwe foto´s

Door: Marije

Blijf op de hoogte en volg Marije

18 Januari 2009 | Peru, Huanchaco

Foto´s staan op:
http://picasaweb.google.com/Marijeontour/PeruJanFeb2009#

Achteraan 5 foto´s van afgelopen vrijdag en zaterdag (mijn verjaardag). De andere foto´s zijn van de 1e fotografiereis.

Internet is te langzaam om er op dit moment meer te uploaden op waarbenjij.nu
Ik probeer het volgende week nog een keer.

M.

  • 18 Januari 2009 - 16:18

    Barbara :

    Hi Marije,

    Nog gefeliciteerd! Wat erg ik had er helemaal niet aan gedacht! Was het leuk, heb je een feestje gehad? Ik ga je foto;s even bekijken. Hier alles goed en lekker koud.
    Liefs Barbara

  • 19 Januari 2009 - 09:09

    Suzanne:

    Hi Marije,

    Nog van harte gefeliciteerd! Wat een prachtige foto's. Volgens mij vermaak jij je daar prima!

    groeten Suus

  • 19 Januari 2009 - 10:36

    Veerle:

    Hoi Marije, wat een mooie foto's! Van harte geveerleciteerd met je verjaardag alsnog en wat fijn om te lezen dat je het zo leuk hebt kunnen vieren daar!! Lieve fairmail kids ook!! Ik heb de afgelope week op de vakantiebeurs in Utrecht gestaan en nog meer mensen enthousiast voor Fairmail kunnen maken! Leuk!!
    Veel plezier nog daar!!
    Groetjes, Veer

  • 20 Januari 2009 - 06:49

    Nancy:

    sorry sorry sorry, helemaal je verjaardag vergeten, schaam me diep. Nog van harte en geniet daar lekker maar zo te lezen komt dat wel goed
    xx
    Nance

  • 20 Januari 2009 - 19:20

    Suus:

    He marijtje,

    Ziet er echt gaaf uit, hebbie mijn sms nog gehad? Ik was het niet vergeten hoor zaterdag. Leuk om te lezen waar je zit en wat aan het doen bent in mijn mooiste vakantieland. Dikke kus Suus

  • 20 Januari 2009 - 20:53

    Henrike Schotman:

    Hallo Marije,
    Je kent me niet, maar misschien komt dat nog... Ik kom, namelijk begin feb samen met mijn vriend, ook naar Huanchaco om voor Otra Cosa vrijwilligerswerk te doen.
    Ik was op waarbenjij op zoek naar meer mensen, om me nog iets beter voor te bereiden. En zo kwam ik bij jou site. Veel plezier en hoop je te ontmoeten.
    Groetjes, Henrike

  • 22 Januari 2009 - 20:07

    Rien:

    Nog van harte!
    We volgen je avonturen op de voet.
    Rien

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marije

marijeontour 2014: Panama en Costa Rica

Actief sinds 27 Nov. 2008
Verslag gelezen: 224
Totaal aantal bezoekers 30877

Voorgaande reizen:

21 April 2014 - 04 Oktober 2014

Panama en Colombia 2014

03 November 2011 - 12 Maart 2012

Wederom: Zuid-Amerika!

01 Januari 2009 - 27 Maart 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: