Huanchaco- eerste avond en dag (2 en 3 jan) - Reisverslag uit Huanchaco, Peru van Marije G - WaarBenJij.nu Huanchaco- eerste avond en dag (2 en 3 jan) - Reisverslag uit Huanchaco, Peru van Marije G - WaarBenJij.nu

Huanchaco- eerste avond en dag (2 en 3 jan)

Door: Marije

Blijf op de hoogte en volg Marije

03 Januari 2009 | Peru, Huanchaco

Gisteravond naar Otra Cosa restaurant gebracht waar ik ook een kamer heb voor de komende dagen. In dit gezellige gebouwtje zit ook Fairmail met een kantoortje. Het restaurant en de paar kamers worden gerund door een nederlander, Berry, en zijn Peruaanse vrouw. Met Berry heb ik gisteravond al gezellig gekletst en ook met David, de spaanse leraar. Eerst om mijn niveau spaans te testen en later op de avond heb ik een biertje met hem gedronken aan het strand (alles zit hier aan het strand trouwens, dat is het hele dorpje). Vanochtend moest ik op tijd op en heb ik de 10 kinderen van Fairmail ontmoet. Moest ik dus meteen al lekker in het spaans aan de slag met mezelf voorstellen, wat ik de komende weken met ze wil gaan doen etc. Dat was van 9 tot 13 uur. Daarna ben ik met een Peruaanse schilder-artiest Joan en een nederlands meisje uit het hotel Rachele gaan lunchen en net hebben we heel lang op een terrasje aan het strand gezeten. Het is hier namelijk warm en zonnig en ik ben dus alweer een beetje verbrand. Ondanks factor 30!!
Zometeen gaan we even de zonsondergang bekijken en daarna ga ik even relaxen. Vanavond gaan we uit...naar de disco in de grote stad Trujillo. Daarna is het weer even rustig want maandag t/m zondag ben ik dan met de Fairmail kids op footgrafie reis de bergen in, dan gaan we op 3500 meter logeren bij een familie, heel back to basic maar wel gaaf. Ik denk dat ik daar verder geen email of sms toegang heb.
Groetjes!!
Marije

  • 04 Januari 2009 - 10:00

    Mirjam:

    Hee Marij!
    Wat gaaf om de eerste verhalen al weer te lezen! Thanx nog voor je berichtje! Ben uiteindelijk 's avonds op mijn verjaardag nog gaan stappen met Marlon en Esther, was heel gezellig! Leuke foto's ook al, zo grappig om te zien! Nou, geniet lekker, we mailen! dikke kus, Mirjam

  • 04 Januari 2009 - 10:10

    Jody:

    Hai Marij! Wat leuk om wat te horen!! Klinkt goed allemaal. Heel veel plezier en geniet ervan! Veel liefs! x

  • 04 Januari 2009 - 10:28

    Veerle:

    Hoi Marije, zo leuk om je verhalen te lezen! Alles is zo herkenbaar voor mij!! Hahaha!! De foto´s ook!! Volgens mij heb jij al gelijk je draai kunnen vinden in Huanchaco! Lekker relaxed, feesten en op het strand zitten!
    Ik ben benieuwd naar je verhalen over de excursie!
    Geniet! Cuídate, Veerle

  • 04 Januari 2009 - 11:05

    Yvonne:

    Héé Marije!
    Ik ben nu al jaloers! Zo te lezen vermaak je je prima, super zeg! Veel plezier met de foto-excursie! Enjoy! x

  • 04 Januari 2009 - 11:19

    Xandra:

    Marije!

    Ik vind het zo stoer en zo leuk dat je dit doet.

    Veel plezier in de bergen.


  • 04 Januari 2009 - 12:48

    Anja En David:

    Hoi! Mooi om te horen dat je goed aangekomen bent. We lezen je reisverhalen aan Vera voor. Misschien dat zij ook een wereldreizigster wordt. Veel plezier op de excursie!

  • 04 Januari 2009 - 15:51

    Barbara:

    Hi Marije,
    Gelukkig is je reis goed gegaan. Wow, je hebt ook al meteen leuke dingen gedaan lees ik. Heel veel plezier met de fotografie reis!
    Het is hier heeeel koud trouwens dus geniet maar extra van de zon daar! Liefs Barbara

  • 04 Januari 2009 - 15:52

    Barbara:

    Hi Marije,
    Gelukkig is je reis goed gegaan. Wow, je hebt ook al meteen leuke dingen gedaan lees ik. Heel veel plezier met de fotografie reis!
    Het is hier heeeel koud trouwens dus geniet maar extra van de zon daar! Liefs Barbara

  • 04 Januari 2009 - 15:57

    Mira:

    he Rijtje, goed te horen dat je je vermaakt, maar ik had ook niets anders verwacht!!!
    Veel plezier nog en we "spreken" elkaar wel weer!

  • 04 Januari 2009 - 18:28

    Iris:

    Hi Marije,
    Leuk om wat van je te 'horen' en je foto's te zien. Volgens mij ga je een hele leuke tijd hebben daar.
    Hier is het nu zo-avond en morgen moet ik weer aan het werk na ruim 1,5 week vrij zijn. Zal niet meevallen.
    Veel plezier met de kids in de bergen en tot mails. X Iris

  • 04 Januari 2009 - 19:15

    Linda:

    Hey Marije!
    Goed om te lezen dat je heelhuids bent aangekomen.
    Geniet van dit grote avontuur en succes in de bergen de komende dagen.
    Linda

  • 04 Januari 2009 - 22:21

    "Ome" John:

    Hoi Marije,

    Leuk je verhalen te lezen. Ben erg benieuwd naar het vervolg van je avontuur.

    John

  • 05 Januari 2009 - 08:22

    Leen:

    Hi Marije,

    De beste wensen voor 2009
    Leuke berichten, eindelijk gestart. Het klinkt allemaal heel lekker, zon zee en rustig aan. Veel plezier en geniet van ieder moment!

  • 05 Januari 2009 - 08:45

    Joyce:

    Ha Marije,

    klinkt allemaal goed!
    Houd ons op de hoogte, we lezen je verhalen met veel plezier!

    zoen!
    Joyce

  • 05 Januari 2009 - 10:03

    Esther:

    He Marij!

    Jij ook nog een gelukkig nieuwjaar!!! Mooi begin heb je in ieder geval alvast!

    Gaaf om dit allemaal te lezen hoor! Kijk nu al uit naar je volgende berichtje en foto's natuurlijk!!

    Spreek je snel!
    XEs

  • 05 Januari 2009 - 10:18

    Aletta:

    Hi Chica,

    Een heel gelukkig, gezond, avontuurlijk, liefdevol en Karelrijk 2009!

    De rechtstreekse vlucht was een goed begin van het nieuwe jaar!
    Leuk om de eerste indrukken te lezen. Even rustig acclimatiseren zit er niet in, maar lekker al volop genieten van het leventje daar en nu al aan het werk. Heel veel plezier en ik ben benieuwd naar de verdere verhalen.

    Dikke kus Let

  • 05 Januari 2009 - 11:52

    Roland:

    Stuur ons wat zonnige foto's want hier sneeuwt en vriest 't! En heb je de panfluit CD op je iPod gezet? ;-)

  • 05 Januari 2009 - 16:18

    Helen:

    Hey Marije...
    Jij natuurlijk ook de allerbeste wensen.Maar dat zal vast wel goed komen zo te lezen.Ik hoop ook dat het helemaal zal zijn wat je er allemaal van verwacht had.(en nog bruin terug komen ook!)
    Geniet ervan en ik hou je berichtjes in de gaten.Heel veel liefs Helen

  • 06 Januari 2009 - 09:24

    Hans:

    Ha Marije,

    Gelukkig nieuwjaar! Wat lekker zeg die zonnige berichten, jij 30 graden daar, wij hier -15 graden. De video persbijeenkomst ging uitstekend gisteren. Succes en veel plezier met al je mooie avonturen.

    groeten, Hans

  • 07 Januari 2009 - 17:10

    Karen:

    Hey zus! Ik kon nu pas je verhalen lezen want was in Tsjechie even afgesloten van internet. Het klinkt echt helemaal fantastisch! Je bent nu op reis, te gek zeg. Ben zo benieuwd hoe je het daar hebt en kijk nu al uit naar je volgende update.

    Niet te bruin terugkomen hoor!

    Mis je zussie, geniet ervan en niet te veel Peruanen versieren he?

    Kus!
    Ka

  • 08 Januari 2009 - 13:26

    Kathleen:

    Vooreerst de beste wensen voor een gelukkig en gezond 2009.
    Goed te vernemen dat je veilig en wel ter plaatse bent aangekomen.
    Ik merk in je verhaal dat de NLers echt overal te vinden zijn. Lijkt me wel leuk om, naast je Spaans, af en toe ook even in je eigen taal je belevenissen en ervaringen te kunnen delen.
    Benieuwd hoe je de dagen 'back to basic' ervaart. Tot gauw.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marije

marijeontour 2014: Panama en Costa Rica

Actief sinds 27 Nov. 2008
Verslag gelezen: 140
Totaal aantal bezoekers 30855

Voorgaande reizen:

21 April 2014 - 04 Oktober 2014

Panama en Colombia 2014

03 November 2011 - 12 Maart 2012

Wederom: Zuid-Amerika!

01 Januari 2009 - 27 Maart 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: